Nem úgy viselkedik a szerkesztőfelület, ahogyan az elvárható lenne tőle! Miért?A
WEB-SET adminfelülete Internet Explorer böngészőre optimalizáltan készült el, ezért egyéb böngészőkben, mint pl. Mozilla, Firefox, Opera, Chrome, Safari, stb. nem tudjuk garantálni a hibátlan működését.
A WEB-SET adminisztrációs felületén
Microsoft Internet Explorer 8 böngészőt használva kérjük bekapcsolni a "Kompatibilitási nézet" funkciót (az adminisztrációs felületbe történő bejelentkezés után a böngésző menüsorában található Eszközök -> Kompatibilitási nézet menüpont kipipálásával érhető el)!
Nem jelennek meg a felugró ablakok (pop up) az adminisztrációs felületen! Miért?A
A böngészők blokkolhatják a felugró ablakok (pop up) megjelenését, mely megakadályozza a WEB-SET adminisztrációs felületének használatát , ezért ha ez a tiltás be van Önnél állítva, át kell állítani, hogy a WEB-SET adminfelület esetén a böngésző engedélyezze a pop up megjelenést.
Bővebb leírást ITT találhat.
Véletlen fontos adatokat töröltem a weblapról, vissza tudják állítani?Természetesen
igen, de garantálni csak az aznap hajnali 2 órai, vagy egyéb, az ügyfél által pontosan megadott dátumú hajnali 2 órai állapotot tudjuk. Az adatvisszaállításnak költsége van, a helyreállítandó adatok mennyiségének függvényében. Bizonyíthatóan rendszerhiba esetén az adatvisszaállítás költségmentes.
Feltöltöttem egy képet, de az nem jelenik meg, csak egy piros X a kép helyén. Miért?Azért, mert a böngésző nem tudja értelmezni a képet és így nincs mit megjelenítenie. A leggyakrabban az alábbi okok miatt történik ez:
- nem RGB, hanem CYMK színkódolási formátumba történt a képek mentése, és mivel a böngészők csak az RGB színkódolású képeket képesek megjeleníteni, ezért át kell a képet konvertálni RGB-be egy erre alkalmas program segítségével (gyakran egy grafikustól kapott kép esetében fordul ez elő)
- nem megfelelő fájlformátumú kép lett feltöltve (jpg, gif, png, bmp)<#LVege>
Lehet-e videót a weblapba ágyazni? Mi ennek a menete?Igen, lehetséges beágyazott videókat beilleszteni WEB-SET-es weblapokba. Ehhez el kell kérnünk a forrás videoanyagot, melyből átalakítás során ún. stream-flash videó készül, melyet beillesztünk a kellő oldal kellő helyére. Mivel ez a folyamat konvertálással és egyéb beállításokkal jár, költséggel is.
Nem tudok leveleket küldeni! Miért?Cégünk nem biztosít ügyfeleink számára SMTP szervert, azaz a levelek küldése nem rajtunk keresztül történik. Az internetszolgáltató által biztosított SMTP szervert kell használnia, melyre kihatásunk nincs. Csak és kizárólag a bejövő levelezést szolgáltatjuk.
Nem tudok leveleket fogadni! Miért?Ennek több oka is lehet, de leggyakrabban tőlünk kívülálló okokra vezethető vissza a probléma, a következő listán célszerű végigmenni:
1. internetkapcsolat ellenőrzése (ellenőrizni kell, hogy pl. bejönnek-e egyáltalán a weblapok)
2. ha van internetkapcsolat, de nincs bejövő levél: menjünk fel a webmail felületre (https://mail.öndomainje) és jelentkezzünk be a postafiókba, ha ez sikerül, akkor nem nálunk van a probléma
3. ha a webmail felület működik, akkor helyi rendszergazdai probléma lesz (levelezőprogram, hálózat, tűzfal, stb.) nagy valószínűséggel
Hogyan tudom beállítani postafiókomat a levelező kliens programomban?Ehhez
ITT talál részletes útmutatót, a példában Outlook Express klienst használtunk (ennek analógiájára a többi programban is hasonlóan kell eljárni).
Lehet-e levelezés esetén automatikus válaszüzenetet, átirányítást, stb. beállítani?Igen, célszerű kitölteni az
ITT található űrlapot és önök számára elvégezzük a kellő beállításokat ehhez.
Van-e a postafiókomon spam- illetve vírusszűrés?Igen, és mind a két szolgáltatás paraméterezhető. a
spamszűrésről itt, a
vírusszűrésről itt olvashat bővebben!